Monday, October 27, 2008

元朗一晚遊

今日咁準時收工, 就係因為... 要去元朗食晚飯!
我真係十隻手指...數得哂我去元朗既次數...

mr. j, 見係你咋, 係咪抵請我食先~ :P

最有趣既係...我千里迢迢係黎...食西餐
不過間餐廳細細地, 食物賣相又靚味道又好, 好滿意呢
(P.S. 好有趣既係, 呢間小小的餐廳好幾枱都是外國人...乜元朗都咁多西人住既?!)
好新鮮既沙拉


pizza應該再好味d, 不過我地掛住講講講搞到凍哂...
有點spicy既雜錦penne
有時去d人少d既唔係旺區既地方食飯, 反而好有驚喜呢
謝謝你呢 :D

No comments: