Monday, October 06, 2008

那些...我留下的

Facebook有時讓人又愛又恨, publicity太高讓我感覺不好時...
可就是同一個原因卻可以找回往日點點美好的回憶

這次, 竟然找回當年搞joint school既exco朋友...
我想除了中學已認識我的朋友以外
沒有人知道, 當年我是搞computer soc的, 還幫忙update學校既homepage
(我曾經識過寫html... 不過我真係忘記得一乾二淨 :P)
其實除了游先生以外, 我已沒有跟其他人聯繫了
我們那屆是19th... (今年已是30th了)

... 最有趣的是, 我堂妹妹是今屆exco!
看到走在我後面的她, 感覺有點怪怪的
(當然, 她比我更outgoing一點...)

想起...
我們每個月在星光行麥記既馬拉松會議
十幾個著住校服既靚仔坐向度幾個鍾開會又唔多幫襯
(唔知點解個時面皮咁厚)
席間總會'震'既call機sss...
(唔知細過我既人知唔知call機係乜)
仲有因為某些nonsense regulations, 由我個屆開始搞唔成既mock exam, 而變成既會考講座
(我係PIC...都唔明點解我會搞得掂)
仲有聯校展覽, 認識左好多好多人...
(還記得當時超短髮既我, 好樣衰:P)

當然, 不得不說的
就是因搞joint school而變成我最好朋友既你,你,同埋你...
這可算是我感到最幸運的事
說也奇怪, 你們都不在這個exco裡面 :P

其實他們每年暑假時也會搞聯校電腦展
(雖然沒有聯校科展的廣為人知)
看看年輕人的創意
可以refresh一下我們因工作生活而麻痺既腦袋

No comments: