Sunday, October 19, 2008

好似...畢到業喎...

由細到大
讀書成績雖然唔係好好
但總有板有眼對得住自己...

呢個MSc... 絕對係我最撻皮最唔負責任既一次
除左我用心讀既contract/construction law以外, 全部都得過且過
務求一手交$$$$$,一手交cert

拖左2年, 終於都肯去完成埋份project
(因為再唔做真係會discon)

呢份project...真係史上最爛
連present既時候都唔好意思
不過, 總算又完成一個死期
符符碌碌又過一關
要謝謝各方好友既支持~ :)

真係要快d執好個dissertation
快d畢業

原來, 讀自己無興趣既野係咁辛苦
已經計劃好下次, 讀d我有興趣既
難得找到我有興趣又同工作有關麻
我要努力啊!

P.S.
好開心既一天
謝謝luilui ^3^

No comments: