Monday, October 13, 2008

快樂既時光過得特別快~

一貶眼, 又回到香港...
北京現在的天氣真的十分十分十分十分舒服呢

想不到短短兩天既行程會這麼有趣
沒想到我地香港同事d腳法咁厲害
也沒想到跟同事一起出trip可以咁好玩
最沒想到既, 當然係遇到以前AA既同事, 三個人分別於三個office來了, 好驚喜~
可惜能詳談的時間不多...
(已經2年不見了... 而當年從香港深圳上海北京來AA工作既同事大部份都離開了 :<)

特別銘謝同行的jn/ykc/ty sir/tim仔
我想我地係全hk team最嘈個幾個!! :P
我會記得個d瘋狂自拍超級爛gag搞笑對話同埋'最緊要型'!!

還要感激是次可以好好練習影event既機會
我還是要繼續努力呢... >.<

1 comment:

Anonymous said...

係呀係呀, 實在太好玩喇
如果再多幾日咁就gd gd lar