Thursday, September 04, 2008

frustrated

今天早上的事令我好沮喪
在奧記工作了2年11個月, 第一次想quit job

自問自己有做得不好的地方, 也有經驗不足而忽略了細節的地方
我覺得沒有任何人去責怪我, 其實大家對我太客氣了

真的想放多點時間做實在的工作, 不想再案件重演
liaison, meeting 同埋 entertain client大人, 可不可以不要我再理?
我只有一對手一雙眼及一天24小時, 你們都可以放過我好嗎?

4 comments:

Anonymous said...

Dun be fustrated lei, mama.

>3< Support you ga!!

Anonymous said...

算啦,間中仲會有。我也有這樣的遭遇,因為有時對住那些村民的問題,諷刺性的說話,粗口等等,都不知所措,只有令他們放心,安心,開心便算。做Site是這樣,不能只對內,也要對外。

Anonymous said...

why, O is good, ppl r ok

wylie said...

thanks for your words...
i know i'm still too emotional on work, and that's why i felt so frustrated...
but it is also the enthusiasm which keeps me going, i will +oil :)

to anonymous: yea, O is good, and most ppl i encountered are knoweledgable and smart... rarely i encountered bad moments like this...