Tuesday, November 04, 2008

回憶才是我唯一的痕跡

在看的你們, 發覺我每天都寫blog嗎...?

這陣子去想的太多, 思維雜亂無章, 也好像漸漸有點迷失
這陣子去做的太少, 除了拍照, 我什麼都提不起勁

還有就是我得了啃文字瘋, 啃音樂瘋, 啃戲瘋
什麼文字/音樂/戲, 我都要讀/聽/看
好像一定要從那些東西得到些什麼
實在已到了一個歇斯底里的地步...


可以放過自己嗎
怎麼要把所有感覺牢牢記住,反覆思量
有回憶才能留下我活著的痕跡嗎

有些東西, 有些事情
都未必有原因, 都不一定有什麼意義
只是 它們在適當的時機出現吧

不用多想
有時更清晰 能看得更透徹一點

夠了...
思緒要暫停一下
我才可以 走下去

2 comments:

Anonymous said...

輕鬆一點吧,人生苦短

凡塵身歷幾時閑,世事渾如迭迭山。
既富尚憂無貴子,不知花放又花殘。

VK said...

不如試下搵個weekend, 唔上internet, switch off 手機, 咩都唔做. Adjust 下自已心入既equilibrium啦.  

呢個世界係in equilibrium. 我唔係講newton’law!. 當output 唔等於input既時候, d energy 係向其他地方dissipate左. 小心drain晒自已d energy呀.