Thursday, April 09, 2009

女生問

小故事一則
又一次證明男生重視結果, 女生重視過程

(復活節前某晚上)
男 : 呢個復活節我要同朋友gathering
女 : 咁幾時呀?
男 : 星期五
女 : 好呀, 咁其他日子呢?
男 : 無呀
女 : ......
男 : 你呢個假期要寫埋份report
女 : ......哦
男 : 乜呀?
女 : 咁即係我地唔見?
男 : 咁... 星期六日我陪你做野啦. 我帶埋d功課黎做.
女 : ......
男 : (知道開始激怒女生)咁你要做野嘛, 咁我陪你一齊寫report啦...
女 : 點解每次都要我問你先至會陪我? 其實你唔需要有人响你身邊?
男 : 我同你需要唔同呀嘛......
女 : 我知...... 最好我唔煩你......
男 : 咁小別勝新婚嘛, 即係呢...
女 : (打斷)根本你唔明我既意思! 唉...唔講啦, 到時先算.

(第二天早上)
男 : 我轉咗星期六同d朋友gathering呀
女 : 點解既? 你d朋友唔得閒?
男 : 咁你嬲呀嘛... 咁我咪星期五陪你先囉.
女 : ....... 激氣!! 我無叫你遷就我唔陪你d friend喎!
其實係我表達有問題定係你有理解障礙?
男 : ......咁你話我唔陪你呀嘛......
女 : 我既意思係, 你從來無主動話要陪我, 唔係你陪唔陪我呀!
男 : 吓......
女 : 唉, 你都係唔明......


其實
女生重視的是心意
(那些想釣金龜的除外)

不管最後你有沒想有陪她, 只要你主動的問, 她便會開心, 更認為你是個懂得她的人.

你明唔明呀?

4 comments:

江約飛 said...

在這一篇裡, 我覺得你的 "tone" 變了; 和你平時所寫的有點兒不同, 有心事嗎? 有需要便找你的好友說談吧!

Jeffrey Lo said...

甘我之前看過的一本好書就真的要推介俾故事中的男生看了...."Love Her the Way She Should be Loved", 台灣出版書, 普天出版社, 中文書來的... 我之前在台灣誠品買的喲....
超好看呀....哈哈!!

said...

>女生重視的是心意

但係女人啲心意係會變泥變去既喎...

咁當然,都要睇個男方醒唔醒水囉...

wylie said...

江約飛: 不用擔心, 小故事一摏而已 :)

Jeff: haha, I'll try to recommend it to that guy :P

米: 我得承認, 女人的心意有時真係同天氣一樣... 不過, 醒水既男人又真係唔多, 哈哈...