Friday, February 06, 2009

爛醉如泥的一晚

我喝酒
最愛跟地球人喝酒
也愛跟要好同事喝酒
我是喝酒
不是'隊'呀

喝得爛醉如泥
要人抬返屋企
昨晚都係第一次...
真係要...多謝我d老闆們 @.@

其實我喝醉之後
做什麼說什麼都忘了
只是今天大家把我遺忘的都說給我聽

我係咁講英文 (但同事話當我聽到附近無人講英文我又講返廣東話了)
我又係咁講sorry (佢地話我講sorry既次數已多到我未來一年唔需要再講sorry)
佢地問我屋企地址電話, 我仲識得答 (仲要我啱啱換左屋企電話...)
仲有我好似白紙既面色, 嚇到佢地要check吓我仲有無呼吸
...

其實我自己也好怕人地飲醉酒
(尤記得ade婚宴的經歷...)
所以
我是真的非常唔好意思的...
bigbig thanks to brian/florence/sean/taiman/cheungyu/judy/thomas & all others who had taken care of me last nite... (i won't say sorry anymore...)

還有你
要你跑來跑去
要你照顧這個醉酒鬼
讓你整個晚上也睡不好
然後大清早還得上班去
thanks my dearest...

也不好意思
連沒來的princess跟luilui也擔心我...

y-ly小姐
下次請不要再喝醉了

2 comments:

Anonymous said...

唉.. 你知就好啦...
擔心得我同公主呀. 就O黎要搵晒你身邊D人D電話ga la.....

Anonymous said...

哈!爛醉如泥的一晚~~!!你醉得那麼妙,聽別人講中文,你便講英文......哈。

Don't say many many "sorry" "s" la.

你沒什麼錯吧! see you later.!!