Thursday, March 31, 2011

For chebee.... / Song of the Nite: 在我身邊

My dearest, you do need a shoulder to share, so...
do disturb me for anywhere, anytime, anything...
as there's nothing unimportant at all.
and you are important to me!!

Remember, the BEST is YET TO COME :)


Song for you.. I'm always by your side...


黃韻玲-在我身邊
當我寂寞的時候 祢就在我身邊
當我感覺無力的時候 祢總給我力量

也曾失落害怕 像隻迷途的羔羊 找不到方向
在黑暗中 祢拉住我 不離棄我 給我盼望


當我徹夜難眠的時候 祢就在我身邊 在我的身邊
當我感覺失望的時候 祢給我安靜的力量

我也曾失落害怕 像隻迷途的羔羊 找不到方向
在黑暗中 祢拉住我 不離棄我 給我盼望

當我徹夜難眠的時候 祢就在我身邊 在我的身邊
當我感覺失望的時候 祢給我安靜的力量
當我感覺失望的時候 祢給我安靜的力量

No comments: