Thursday, April 03, 2008

Great Latte~

今晚特意去了crema, 打手果然無介紹錯...

latte真的好好飲...有奶味之餘仍不失香濃既咖啡味...
唔會好似starsucks個d似飲奶多過飲咖啡...

當然要一讚笑容甜美既待應姐姐特別替我order一個可愛既bear bear拉花~


這是chiuchiu的...


lui, 不好意思要不飲咖啡的你陪我呢
如果朱古力都可以拉花就好了~ =P


我會再拜會crema呢! :D

4 comments:

Anonymous said...

講o左好多次
我係飲鮮奶 唔係朱古力奶呀 mama!...
=_=

wylie said...

anyway.. no latte art for milk... and choco... :P
forgive the absent-minded mama la...

Anonymous said...

next time can coffee with me. i m a coffee lover, babe.

Anonymous said...


原來我手都唔係好震je~