Monday, January 05, 2009

手風琴家族

近來嘛, 我在學這個...


我給自己去學手風琴的'原因':
(1) 因為綺貞好幾次演唱會上有用它伴奏, 好好聽, 最重要是好酷
(2) 那些歐洲/台灣電影有時也有手風琴演奏的曲調, 好moody
(3) 無乜人學, 夠型夠特別 :P
(4) 如果工聯會有我就學 (結果, 真係有~!)

今晚 才發現
原來二叔二嬸細姑姐細姑丈, 都識玩手風琴!!
......仲要係好叻個隻!

而呢個手風琴
亦成為今晚我們一家人既話題 :)

原來
我早就流著會演奏手風琴的優良血統
嘿嘿嘿嘿~~ :P

2 comments:

Anonymous said...

wylie...咁你幾時可以為我們大獻身手呢???

wylie said...

些華,
我仲係玩得好渣!! 手風琴都唔易上手, 又重又考臂力...
不過為左你,我會俾心機... 一定要彈首歌仔俾你聽 :P
你等我呀~~~