Monday, August 04, 2008

Am I ready?!

明天就要出發到北京當奧運義工啦
如常到最後一分鐘先至執拾, 如常公司既工作仍未完成, 真係唔多ready...

希望聽晚一上飛機, 會將自己既心情收拾好, 投入奧運!
仲要照顧好我D組仔組女(突然好似去O-camp咁)
仲有好期待, 向北京同久違既朋友仔見面=)

我發覺我有點病態, 一個人既衫之外, 就係相機, 相機, 同埋相機...
雖然好重, 我都係帶左2部film, 2部digital cameras, 仲有腳架, 閃光燈... >.<

大家唔好掛住我, 3個星期後見啦~ :)

P.S. 執野時係咁shuffle iPod d歌仔, 原來一頭煙時聽Love Psychedelico, 都唔錯!
P.P.S. 由於大陸係去唔到blogger既(不過我都會試吓), 可能要返香港先update到啦...

No comments: