Sunday, May 18, 2008

photographolic

hee, 今日從早到晚機不離手

先黎個普洱 + 懷舊點心
(我還是第一次去蓮香樓)


到中環當然是為拍照啦 (see my flickr)


到晚上family gathering, 繼續拍~
呢個就係'組合櫃'的真正意思...

然後...'組合櫃'變了我們的backdrop
連嫲嫲都陪我地玩埋一份 =P
(佢影左張同我呢張一樣架)

仲有佢地...成為我地成班細路哥'facebook profile pic'既主角... haaa


有咁多人陪我癲, 真好! =P
好滿足...
i love 嫲嫲PapaMama細佬叔叔嬸嬸姑姐姑丈堂妹表妹表弟堂細佬 :D
(排名不分先後架)

No comments: