Monday, October 05, 2009

bye bye my bedroom

經過3個星期既戰鬥, 終於將舊屋裡既東西裝哂入箱!!


我地真係一家人咯... 都咁多身外物!

收拾完剛要關燈回家既時候, 望著睡房
空蕩蕩的書架、衣櫃、書桌及床
突然有一陣感慨, 想哭

應該...係有點不捨

不過, 已期待著我的新居...
hehe我係個貪心人~~~

但係, 我仲未諗好用粉藍粉綠粉紅定粉黃呀~~
!!!!

2 comments:

Jess Tang (10937795S) said...

hihi Wylie,
近來好嗎?
見妳fb嘅status改咗....很替妳高興呢 :D
係呢,妳又搬屋??妳唔係已經同細佬住架咩?
Jess

wylie said...

Thanks Jess... :)
近來工作好忙呀... 忙到一頭煙 @.@

我同細佬住呀, 不過要執屋裝修, 所以暫時要搬去爸媽個邊住咯 :P